Ny start og sommerhus

Hei!
Plutselig fikk jeg det for meg at smått ta opp bloggingen igjen var noe jeg kunne tenke meg. Den gamle bloggen ble bare liggende urørt og det føltes helt rett merkelig nok. Hverdagen har sust avgårde og instagram har blitt den kjappeste og foretrukne måten å dele kreative øyeblikk og dagens fika.
Jeg følte for en helt ny start og et tomt arkiv. Så håper de som som har hatt glede av å følge den gamle bloggen opplever det samme her.

I skrivende stund er vi i Balestrand, vårt lille sommerparadis ved Sognefjorden. Dette er den femte sommeren vi er her og vi koser oss like mye hver gang. Nettet er ikke av de hurtigste så kanskje ikke helt rett sted å sparke igang den nye bloggen, men akk ja. Det er jo ferie!

Kommentarer

  1. Så hyggelig med ny blogg! Gleder meg masse til å lese ❤️

    SvarSlett
  2. Hurra! ♡♡♡

    SvarSlett
  3. Så fint med ny blogg! Gleder meg til å følge med videre :)

    SvarSlett
  4. Jippi!! 😊 Håper dog at du ikke sletter arkivet på den gamle bloggen, fremdeles mye inspirerende der ❤️

    SvarSlett
  5. Tusen, tusen takk alle sammen!❤️

    SvarSlett
  6. Så fint! Gleder meg til å følge deg videre!

    SvarSlett
  7. juli 2017 var månaden for å begynne å blogge igjen <3

    SvarSlett

Legg inn en kommentar