Fint nett no IV

- nystartede Nordic Knitters på snapchat (eneste grunnen til at jeg har appen) med flere instagramfavoritter som @ingvild_ullstrikk, @petiteknit og @lisehoeyer for å nevne noen!
- butikken Vintagefabriken med sine nydelige, utvalgte varer! Og sannheten og baksiden ved å være liten butikk i en brutal bransje (via Mariell)
- å hente Iben etter bursdagsbesøk med akebrett
- Foreldrerådet på mandag som skal handle om framtidens barselomsorg på Kvinneklinikken
- når Askil kjøper med det ultimate fredags-kitet til sin syke kone; ranunkler, D2 og croissanter
- å kjøpe inn bursdagsgave til Inga og innse at hun begynner å bli en stor jente
- denne kaken som vi bakte i dag, så vanvittig god (og mektig). Perfekt til søndagskaffien.

Kommentarer

  1. jeg som har et håp om at du en dag skal gjeste mammabanden på snapchat. Du har så mange fine tanker som hadde vært spennende å høre om der.

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det, men Snapchat er nok ikke min arena :)

      Slett
  2. Oj, så hyggelig å bli omtalt som instagram-favoritt! (Du er definitivt blant mine, berre så det er sagt!) Og for ei fin liste. Eg liker veldig godt at du har begynt å blogge igjen!

    SvarSlett

Legg inn en kommentar