Mamma og meg I

På gamle bloggen var antrekkskollasjer et fast innslag, og det er noe jeg har lyst å fortsette med her. Men med plagg til de små også. Jeg må innrømme jeg har blitt mye mer opptatt av barneklær de siste årene. Fordi jeg syr og strikker selv, fordi jobber med min egen lille butikk med barnetøy og ikke minst fordi det er kjempegøy! Jeg synes også det er viktig å tenke på hva man bruker penger på, plaggene brukes gjerne kun en kort periode eller intenst og daglig. Bruktkjøp via loppis, Fretex eller #prosjektminimarked skjer like ofte som kjøp via kjedebutikker eller litt mer kostbare merker.
Jeg er kanskje "heldig" som kan rettferdiggjøre noen mer kostbare kjøp til Iben med at plaggene kan brukes av Inga og gjerne selges/gies vekk etterpå. Mange av bruktkjøpene mine fra #projektminimarked brukes faktisk av barn no. 3!

Til mamma: trenchcoat fra Weekday, genser i lin fra H&M, skjørt fra Toast, semsket veske fra H&M, ballerinasko fra ZIGN

Til mini: sekk fra Zara, finstrikket kjole Lindex (om du ikke strikker selv er denne snartlik "Min datters flæsekjole fra Olines mor), trenchcoat fra Zara, sandaler fra Angulus, strømpebukser fra Condor

Kommentarer