All good things come in threes.

- 3 instagramkontoer jeg har varsel på: @tutuettata, @trinestabergpetersen og @childlikeliving
- 3 ting jeg gleder meg til i april: frisørtime hos den nye frisørsalongen her på Dale, søskenfotografering med beste Mariell og at mamma kommer hit en hel uke
- 3 bøker jeg vil låne på biblioteket:"Hulda Garborg. National strateg", "Barsel" og "Livet og korleis leve det."
- 3 ting jeg jeg ønsker jeg til klesskapet: denne bikinien, disse sandalene og denne kjolen
- 3 siste nyhetene som gjorde meg glad: at Granit skal åpne butikk i Bergen, at jeg var blitt registrert som deltager under Daledagane og at IKEAs samarbeid med Piet Hein Eek lanseres denne uka
- 3 sanger jeg har mest på denne uka: Maxwell-Ascension, Ane Brun-Feeling good og Valkyrien Allstars-Å, eg veit meg eit land

Kommentarer

  1. Kristin Storrusten1. april 2018 kl. 11:05

    Trodde dette varslet et barn til. Glad det var at du vil lese boken min 😘

    SvarSlett
    Svar
    1. Haha, nei, det var ikke i tankene mine da jeg valgte tittel på innlegget!

      Slett

Legg inn en kommentar